Σελίδες

Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Το Εγώ στην ασθένεια

Μια ασθένεια μπορεί ή να ισχυροποιήσει ή να εξασθενήσει το Εγώ.
Αν παραπονιέσαι ,νιώθεις αυτολύπηση ή δυσφορείς που είσαι άρρωστος, το Εγώ σου γίνεται ισχυρότερο.Γίνεται επίσης ισχυρότερο αν κάνεις την αρρώστια μέρος της εννοιολογικής σου ταυτότητας: "Είμαι πάσχων.Υποφέρω από την τάδε αρρώστια".



Α,τώρα λοιπόν ξέρουμε ποιος είσαι.Μερικοί άνθρωποι, από την άλλη,που στην κανονική τους ζωή έχουν ισχυρό Εγώ,γίνονται ξαφνικά μειλίχιοι και καλοσυνάτοι και πολύ πιο συμπαθητικοί όταν αρρωσταίνουν.Μπορεί ν'αποκτούν ενοράσεις που ίσως δεν είχαν στη φυσιολογική τους ζωή.Μπορεί ν'αποκτούν πρόσβαση στην εσωτερική τους γνώση και αίσθηση ικανοποίησης και να λένε σοφά λόγια.Επίσης, όταν καλυτερεύουν , η ενέργεια επιστρέφει και το ίδιο κάνει και το Εγώ.

Όταν είσαι άρρωστος ,το ενεργειακό σου πεδίο είναι αρκετά χαμηλό και η ευφυία του οργανισμού μπορεί ν'αναλάβει τα ηνία και να χρησιμοποιήσει την εναπομείνασα ενέργεια για την ίαση του σώματος .Έτσι, δεν απομένει αρκετή ενέργεια για το σώμα,δηλαδή,για εγωική σκέψη και συναίσθημα.Το Εγώ καταναλώνει σημαντικές ποσότητες ενέργειας.Σε μερικές περιπτώσεις ,όμως το Εγώ διατηρεί τη λίγη ενέργεια που απομένει και τη χρησιμοποιεί για τους δικούς του σκοπούς.Περιττό να πούμε ότι όσοι άνθρωποι βιώνουν ενίσχυση του Εγώ κατά τη διάρκεια της ασθένειας χρειάζονται πολύ περισσότερο χρόνο για να αναρρώσουν.Μερικοί δεν αναρρώνουν ποτέ,κι έτσι η αρρώστια γίνεται χρόνια και μόνιμο μέρος της εσφαλμένης αίσθησης του εαυτού τους

Eckhart Tolle - Για μια νέα ζωή


Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like, κοινοποιήστε το στους φίλους σας και μοιραστείτε μαζί τους την γνώση