Πέμπτη, 20 Μαρτίου 2014

7 σούπερ τροφές που είναι τροφή για σκέψη

Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά και τα ψάρια αποτελούν εξαιρετικές τροφές για τον εγκέφαλο, αλλά δεν είναι οι μοναδικές που τον βοηθούν να κάνει καλά τη δουλειά του. Πριν στραφείς σε συμπληρώματα διατροφής ή σε υπερκατανάλωση σπανακιού, μάθε ποιες είναι οι σούπερ τροφές που θα ενισχύσουν το πνευματικό σου επίπεδο.



1. Βραζιλιάνικα καρύδια. Τι μας δίνει ο συνδυασμός μονοακόρεστων λιπαρών και μαγνησίου; Προφανώς μια υγιή δόση τροφής για τον εγκέφαλο. Μελέτη έδειξε ότι το τονωτικό του εγκεφάλου – μαγνήσιο βοηθάει στη μάθηση, τη μνήμη και στο σύνολο της γνωστικής λειτουργίας.

2. Αβοκάντο. Δεν έχουν απλά ωραία γεύση αλλά είναι τέλεια για τον εγκέφαλο. Τα αβοκάντο περιέχουν μονοακόρεστο λίπος, το οποίο συμβάλλει στην υγιή ροή του αίματος, κάτι που σημαίνει υγιής εγκέφαλος.

3. Blueberries. Δεν αποτελούν απλά μία καταπληκτική πηγή αντιοξειδωτικών, τα οποία δεν είναι καλά μόνο για το δέρμα, αλλά για το νευρικό σύστημα και τον υγιή εγκέφαλο. Παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στη διαδικασία γήρανσης του εγκεφάλου, δεδομένου ότι συντελούν στην επιβράδυνση των γνωστικών προβλημάτων που σχετίζονται συχνά με την ηλικία.

4. Φακές. Οι φακές παρέχουν γλυκόζη στον οργανισμό, η οποία βοηθά στην εξισορρόπηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, ενώ παρέχει σταθερή ενέργεια βραδείας καύσης – όλα σημαντικά για έναν άγρυπνο εγκέφαλο.

5. Σπόροι Chia. Είναι μια σημαντική πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων και περιέχουν περισσότερα αντιοξειδωτικά από τα μούρα. Αυτός ο συνδυασμός βοηθά την επικοινωνία μεταξύ των κυττάρων στον εγκέφαλο.

6. Ψάρι. Πλούσια σε ωμέγα 3 λιπαρά, το ψάρι μπορεί να ενισχύσει τη λειτουργία του εγκεφάλου. Μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση ρέγγας, σαρδέλας και άγριου σολομού μπορεί να είναι απαραίτητη για τη μνήμη, τη γνωστική απόδοση και τη λειτουργία διαφόρων συμπεριφορών.

7. Καφές. Ψάχνεις δικαιολογία για να πίνεις περισσότερο καφέ; Μια μελέτη από University of North Dakota School of Medicine and Health Sciences διαπίστωσε ότι ένα φλιτζάνι καφέ την ημέρα μπορεί να σε βοηθήσει να μείνεις σε εγρήγορση, ενώ μπορεί να εμποδίσει τις επιπτώσεις της υψηλής χοληστερόλης που συνδέονται με τη νόσο του Αλτσχάιμερ.




Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like, κοινοποιήστε το στους φίλους σας και μοιραστείτε μαζί τους την γνώση

Πηγή

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας